
Szanowni Państwo,
Rusza pierwsza edycja konkursu o dofinansowanie wyjazdu na konferencje naukowe!
Od 20 kwietnia do 4 maja trwać będzie pierwsza edycja konkursu na dofinansowanie konferencji. Dofinansowanie może być przeznaczone wyłącznie na pokrycie opłaty konferencyjnej (maksymalne dofinansowanie to 500 zł dla konferencji krajowej i 1000 zł dla konferencji międzynarodowej).
Wniosek o dofinansowanie składa się drogą elektroniczną za pomocą tego formularza (formularz będzie aktywny od 00:01 20.04.2016 do 00:00 04.05.2016).
Więcej informacji na stronie SDPG: http://goo.gl/KKxUS8
Pozdrawiam,
Krzysztof Zagórski
Przewodniczący
Samorząd Doktorantów PG
Szanowni Doktoranci III roku,
w związku z uruchomieniem od tego semestru obowiązkowego przedmiotu dla poszczególnych dyscyplin poniżej przedstawiam grafik zajęć.
Abstrakty poszczególnych przedmiotów zostaną umieszczone na stronie SD w przyszłym tygodniu.
Przedmioty obowiązkowe zostały już dopisane na Państwa kontach w Moja PG.
Przedmiot obowiązkowy dla doktorantów z dyscypliny BIOTECHNOLOGIA:
RECENT ADVANCES IN TRANSCRIPTIONAL REGULATION (15h)
(osoba odpowiedzialna za przedmiot: prof. S. Raina)
12, 19, 26 kwietnia
10,17,24,31 maja
7 czerwca
w godzinach 15.15 - 17.00 w sali 112/113 Chemia A
Przedmiot obowiązkowy dla doktorantów z dyscypliny CHEMIA:
STRUCTURAL AND SURFACE ANALYSIS (15h)
(osoba odpowiedzialna za przedmiot: dr hab. inż. D. Witt)
07, 10,14,17,21,24, 31 marca
w godzinach 16.15 - 18.00 (z wyj. 31.03 do 19.00) w sali 112/113 Chemia A
Przedmiot obowiązkowy dla doktorantów z dyscypliny TECHNOLOGIA CHEMICZNA:
RESEARCH AND IMPLEMENTATION OF GREEN INORGANIC TECHNOLOGIES (15h)
(osoba odpowiedzialna za przedmiot: dr hab. Ch. Jungnickel)
18,25 kwietnia w godzinach 7.30 - 9.00 w sali 112/113 Chemia A
9,16 maja w godzinach 7.30 - 9.00 w sali 112/113 Chemia A
2,3 czerwca w godzinach 10.15 - 12 w sali 400A GG / Katedra Towaroznawstwa/ - prof. A. Lisowska-Oleksiak
6, 13 czerwca w godzinach 7.30 - 9.00 w sali 112/113 Chemia A
Szanowni Państwo,
informuję, że w semestrze letnim 2015/2016 planowana jest realizacja następujących przedmiotów rozwijających umiejętności zawodowe i społeczne (program soft-skills):
grupa przedmiotów pedagogicznych/ obowiązkowych (15 h/2 ECTS)
dla kogo: dla doktorantów I roku oraz dla tych, którzy jeszcze nie uczestniczyli w przedmiotach przygotowujących do prowadzenia zajęć dydaktycznych
1/ TECHNIKI PROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH NA ODLEGŁOŚĆ / kurs e-learningowy w zakresie przygotowania pedagogicznego
2/ PODSTAWY METODYCZNE PROWADZENIA ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH
zgłoszenie uczestnictwa w dziekanatach do 5 marca br.
grupa przedmiotów fakultatywnych (5h/1 ECTS)
dla kogo: dla doktorantów obcojęzycznych oraz dla zainteresowanych doktorantów
zgłoszenie uczestnictwa do 5 marca br.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. (temat e-mail: ethics)
grupa przedmiotów rozwijających umiejętności społeczne (5 h/2 ECTS)
dla kogo: doktoranci, którzy otworzyli przewód doktorski i deklarują wybór przedmiotu na egzamin doktorski z dyscypliny dodatkowej
WYBRANE ZAGADNIENIA PSYCHOLOGII (przedmiot przygotowujący do egzaminu doktorskiego)
podejmowane zagadnienia i przerabiany materiał będą podstawą tego egzaminu
zgłoszenie uczestnictwa do 5 marca br.: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. (temat e-mail: psychologia)
O terminach zajęć zostaną Państwo powiadomieni niebawem. Szczegóły odnajdziecie Państwo również tutaj: http://pg.edu.pl/dsn/ogolne
Propozycje innych przedmiotów soft-skills będą Państwu przesyłane na bieżąco.
Serdecznie pozdrawiam,
-- Agnieszka Klej ---------------------------------------------- Koordynator ds. realizacji programu soft-skills http://pg.edu.pl/dsn/zajecia-soft-skills
Szanowni Doktoranci I roku,
uprzejmie informuję, że mają Państwo obowiązek przedstawienia półrocznego sprawozdania stanowiącego załącznik do zarządzenia rektora z 11.06.2013.
Wersja edytowalna sprawozdania zostanie rozesłana mailem na indywidualne adresy w Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Wypełnione sprawozdania należy złożyć w Dziekanacie do 29.02.2016.
Szanowni Państwo,
Doktoranci II - IV roku,
Opiekunowie / Promotorzy Doktorantów,
w imieniu Prodziekana ds nauki - prof. A. Składanowskiego, Kierownika studiów doktoranckich - prof. J. Namieśnika oraz prof. M. Bagińskiego uprzejmie zapraszam na spotkanie, które odbędzie się w dniu 28.01.2016 (czwartek) - zmiana terminu! o godz,. 13.15 w sali 112/113.
W spotkaniu tym weźmie udział Dziekan Wydziału - prof. S. Milewski.
Obecność doktorantów i ich opiekunów jest obowiązkowa.
Na spotkaniu będą poruszane istotne kwestie związane z funkcjonowaniem studiów doktoranckich, przewodami doktorskimi itd. Będzie również możliwość zadawania pytań.
Więcej artykułów…
- Advanced PhD: zakończenie i podsumowanie projektu
- ZAPISY na przedmioty realizowane w semestrze letnim 2015/2016
- SPOTKANIE z doktorantami I roku i ich opiekunami
- Odbiór decyzji administracyjnych rektora dotyczacych odwołań od decyzji WKD - II
- Odbiór decyzji administracyjnych rektora dotyczacych odwołań od decyzji WKD
- Ostatnie zajęcia z projektu AdvancedPhD