
Szanowni Państwo,
Doktoranci I roku,
w dniu 28.10.2013 o godz. 9.15 w Minicentrum Konferencyjnym odbędzie się spotkanie z Kierownikiem Studium, Prodziekanem ds Nauki oraz Kierownikiem Projektów Wam dedykowanych.
Obecność na spotkaniu jest obowiązkowa!!!!!
Szanowni Doktoranci,
w załączeniu znajduje się HARMONOGRAM SS SD tzw. "dodatkowej"
Bardzo proszę o zapoznanie się z nim.
Szanowni Doktoranci,
z przykrością informuję, że na chwilę obecną nie jest możliwe zamówienia elektronicznej legitymacji doktoranta (ELD) z powodu błędów systemowych , które są w trakcie usuwania. Ponieważ ani CUI, ani Dział Kształcenia nie są w stanie podać dokładnej daty usunięcia błędów mają Państwo 2 możliwości:
1. poczekać, aż informatycy rozwiążą problem
2. "zamówić" legitymację papierową; w tym celu należy wysłać do mnie maila z prośbą o wystawienie faktury w Moja PG za legitymację (koszt legitymacji 10 pln), po uiszczeniu opłaty zapraszam do Dziekanatu z potwierdzeniem wpłaty oraz zdjęciem (dotyczy to wyłącznie osób, które w procesie rekrutacji dostarczyły tylko 1 zdjęcie do dokumentacji). Legitymacje papierowe wydawane będą "od ręki".
Szanowni doktoranci I roku,
uprzejmie informuję, że wszelkie informacje mailowe adresowane do Państwa są rozsyłane na adresy mailowe w domenie @student.pg.gda.pl
W związku z powyższym bardzo proszę o aktywowanie swoich kont mailowych w Moja PG
istnieje również możliwość posługiwania się adresem: imię Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
2. przesyła na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. prośbę o stworzenie aliasu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. .
Szanowni Doktoranci,
Ogłaszamy V edycję konkursu stypendialnego w ramach projektu „Rozwój interdyscyplinarnych studiów doktoranckich na Politechnice Gdańskiej w zakresie nowoczesnych technologii”. W ramach konkursu doktorantom stacjonarnych studiów doktoranckich lat I-IV z jednostek biorących udział w projekcie zostanie przyznanych 70 stypendiów zgodnie z Regulaminem, który został ustalony Zarządzeniem Rektora nr 16/2011 z dnia 1 lipca 2011 roku. Wszelkie dokumenty dotyczące aplikowania o stypendia znajdą Państwo poniżej.
Dokładny harmonogram konkursu:
- 15 października 2013 - początek konkursu
- 8 listopada 2013 - koniec składania wniosków stypendialnych
- 22 listopada 2013 - ogłoszenie wstępnej listy stypendystów
- 29 listopada 2013 - koniec składania odwołań
- 6 grudnia 2013 - ogłoszenie ostatecznej listy stypendystów
- do 20 grudnia 2013 - wypłata stypendiów za październik, listopad i grudzień
Miejsce składania dokumentów (dla poszczególnych jednostek):
- dla Wydziału Chemicznego PG - Dziekanat Studiów Doktoranckich - bud. Chemia C, pok. 6
- dla Wydziału FTiMS PG- Dziekanat Studiów Doktoranckich - Gmach Główny, pok. 102
- dla Wydziału ETI PG - Dziekanat Studiów Doktoranckich - Nowy Gmach ETI, pok. 145
- dla IMP PAN - pokój 404 w budynku Instytutu
Wszystkie niezbędne do aplikowania dokumenty konkursowe znajdą Państwo na stronie projektu: http://interphd.pg.gda.pl/pl/konkurs-stypendialny/