logo PG IV BFN logo BFN

Liga Robotów Piłkarskich

Dyscyplina robotyka i informatyka
Forma prezentacji konkurs
Instytucja Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
Podinstytucja Katedra Systemów Automatyki

Miejsce prezentacji Budynek ETI, audytorium nr 1
Data 28.05.2006
Godziny 11:00
Czas trwania 2 godziny

Liczebność grup 200 osób
Ograniczenia wieku b.o.

Streszczenie Finał trwającej od marca Internetowej Ligi Robotów
Piłkarskich. 8 najlepszych drużyn Ligi zostanie
zaproszona na konkurs podczas którego wyłoniony
zostanie ostateczny zwycięzca. Konkurs jest skierowany
do szerokiego grona studentów oraz uczniów którzy
interesują się Robotyką oraz Informatyką. Internetowa
Liga Robotów Piłkarskich to liga, w której mierzą się
ze sobą algorytmy sterowania robotami piłkarzami,
napisane przez uczestników Ligi. Mecze są
przeprowadzane w symulatorze.

Osoby odpowiedzialne Stanisław Raczyński
Damian Derebecki - prezes Studenckiego Koła Automatyków "SKALP"
Telefon 0 600 695 195, 0 513 999 324
E-mail sutashu@gmail.com
dere3@wp.pl


imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
biuro
III BFN na wybrzeżu
historia
mapka