logo PG V BFN logo BFN
Jak nie dać się oszukać w sklepie internetowym? Budowa wiarygodności w e-biznesie

Dyscyplina ekonomia
Forma prezentacji wykład
Instytucja Wydział Zarządzania i Ekonomii
Podinstytucja Zakład Ergonomii i Eksploatacji Systemów Technicznych

Miejsce prezentacji bud. nr 16, s. 103
Data 25.05.2007
Godziny 13:00
Czas trwania 1 godz.

Liczebność grup 60 osób
Ograniczenia wieku liceum
dorośli

Streszczenie Wykład przedstawia mechanizmy budowy wiarygodności dostawcy u klienta w handlu internetowym, jak i wyniki najnowszych badań pokazujące, jakie czynniki kształtują zaufanie polskich internautów do zakupów dokonywanych przez Internet. Autor zaprezentuje wyniki badań, które odpowiadają na pytanie, co powoduje, że do jednych sklepów internetowych mamy zaufanie, a do innych nie. Słuchacze będą mogli dowiedzieć się również, na co należy zwrócić największą uwagę "wchodząc" do e-sklepu, aby nie zostać oszukanym przez nieuczciwego sprzedawcę.

Osoby odpowiedzialne dr inż. Igor Garnik
Telefon 058 347 19 92
E-mail Igor.Garnik@zie.pg.gda.pl


imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
imprezy
biuro
BFN na wybrzeżu
historia
mapka