Jak nie dać się oszukać w sklepie internetowym? Budowa wiarygodności w e-biznesie |
|
Dyscyplina |
ekonomia |
Forma prezentacji |
wykład |
Instytucja |
Wydział Zarządzania i Ekonomii
|
Podinstytucja |
Zakład Ergonomii i Eksploatacji Systemów Technicznych |
|
Miejsce prezentacji |
bud. nr 16, s. 103 |
Data |
25.05.2007 |
Godziny |
13:00 |
Czas trwania |
1 godz. |
|
Liczebność grup |
60 osób |
Ograniczenia wieku |
liceum dorośli
|
|
Streszczenie |
Wykład przedstawia mechanizmy budowy wiarygodności dostawcy u klienta w handlu internetowym, jak i wyniki najnowszych badań pokazujące, jakie czynniki kształtują zaufanie polskich internautów do zakupów dokonywanych przez Internet. Autor zaprezentuje wyniki badań, które odpowiadają na pytanie, co powoduje, że do jednych sklepów internetowych mamy zaufanie, a do innych nie. Słuchacze będą mogli dowiedzieć się również, na co należy zwrócić największą uwagę "wchodząc" do e-sklepu, aby nie zostać oszukanym przez nieuczciwego sprzedawcę.
|
|
Osoby odpowiedzialne |
dr inż. Igor Garnik |
Telefon |
058 347 19 92 |
E-mail |
Igor.Garnik@zie.pg.gda.pl |
|
|